سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجموعه زیبایی روناک

منوی اصلی

جستجو

RONAK BEAUTY COMPLEX

در اینجا تمام رموز یک مراسم عروسی کامل را برای شما می‌گوییم، از مراقبت‌های قبل از عروسی گرفته، تا چگونگی خریدها و انتخاب لباس و آرایش سر و صورت و... همه اینها نکات ریزی دارند که در این صفحات شما را با آنها آشنا می‌کنیم.


مجله سیب سبز: مراسم عروسی همیشه پر از جزئیات است و آنقدر نکات ریز دارد که گاهی عروس و دامادها ترجیح می‌دهند، برگزاری مراسم‌شان را به مرکز خدمات مجالس بسپارند. در اینجا تمام رموز یک مراسم عروسی کامل را برای شما می‌گوییم، از مراقبت‌های قبل از عروسی گرفته، تا چگونگی خریدها و انتخاب لباس و آرایش سر و صورت و... همه اینها نکات ریزی دارند که در این صفحات شما را با آنها آشنا می‌کنیم. برای  تمام نکات آرایشگری و انتخاب تور و تاج و مراقبت‌های قبل از عروسی از خانم پروانه دانایی، کارشناس آرایشگری راهنمایی گرفته‌ایم.

لباس دنباله‌دار یا...؟

پوشیدن لباس عروس با دنباله ای بلند به عوامل مختلفی مانند قد عروس خانم و محل عروسی وابسته است. استفاده از لباس عروس با دنباله بلند برای خانم‌های قد بلند مناسب است. اگر عروس خانم کوتاه قد لباس عروس با دنباله بلند بپوشد؛ ظاهرش طوری نشان می‌دهد که انگار در لباس عروس گم شده‌ است.

شاید لباس عروس با دنباله بلند جلوه‌ای بیشتر داشته‌ باشد ولی اگر از یک فرد باتجربه سوال کنید، به شما خواهد گفت لباس عروس با دنباله‌ کوتاه خصوصیات بهتری نسبت به دنباله بلند دارد. لباس عروس با دنباله کوتاه راحت و سبک است و قدم برداشتن و حرکت کردن با آن بسیار ساده‌تر است، منظور از دنباله کوتاه چیزی در حدود 60 تا 80 سانتی‌متر است.

علاوه بر آن استفاده از تور بلند که بر زمین کشیده می شود می‌تواند در عین‌حال که همان حس دنباله لباس را ایجاد می‌کند سختی کمتری هم داشته باشد چرا که اگر لباس با دنباله بلند می‌پوشید باید بعضی حرکت‌ها را آموزش ببینید، مثلا اگر خیلی سریع حرکت کنید و زیاد تغییر جهت بدهید، ممکن است دنباله لباس‌تان مانع حرکت شما شود و خدای ناکرده زمین بخورید.



دلیل : آرایشگران حرفه ای می دانند که یک جفت ابرو با فرمی کامل و زیبا می تواند بهتر از هر نوع لوازم آرایشی روی چهره مؤثرواقع شود. در حقیقت به وسیله فرم دادن صحیح ابروان و رنگ کردن آنها می توانیند چشم هایتان را درشت تر جلوه دهید و یا صورتتان را لاغرتر و شکیل تر کنید. خصوصیات صورتتان را به بهترین وجه نشان بدهید، و عیوب آن را به حداقل برسانید.

حتی می توانید الگوهای مورد استفاده در جراحی پلاستیک را هم تقلید کنید. آیا جرات کشش پلکتان را دارید تا ببینید ابروان مدل دار چقدر می توانند مؤثر واقع شوند؟ از همه مهمتر داشتن ابروان صحیح و مناسب باعث می شود که چهره شما همیشه جذاب تر به نظر آید.

شما به یک آرایشگر جهت درست کردن ابروانتان دیگر نیازی نخواهید داشت زیرا می خواهیم به شما بیاموزیم که دقیقاً این کار را چگونه انجام دهید.

 

ساختمان ابرو

قبل از هر چیز بهتر است با ساختمان ابرو آشنا شویم.

ادامه مطلب...


 

وکتور مو

نمونه کار

در خواست رنگ و مدل

وکتور زیبایی

فکری معطوف به زیبایی

جایی که صورت و مو و فرم آنها موجب میشود تا ما بهترین مدل را برای شما ارائه دهیم

وکتور آرایش

متد روز 2016

همیشه سعی کردیم بهترین مدلهای روز را یاد بگیریم و برای شما اجرا کنیم

وکتور روناک

گریم پنج بُعدی

برای بهتر جلوه دادن حالت صورت شما این گریم بهترین راه است

وکتور مجتمع

عروس

گریم عروس به جدیدترین روش

وکتور ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن به شیوه های جدید


اوقات شرعی

نظرسنجی

    [cb:poll_question]

  • [cb:poll_answer]



مدیریت :بانو وجدانی

image

آمار سایت

  • کل بازدید : 1466876322
  • بازدید امروز : 7035
  • بازدید دیروز : 953
  • تعداد نویسندگان : 3
  • تعداد کل پست ها : 14
  • آخرین بازدید : دیروز
  • آخرین بروز رسانی : چهارشنبه 103/2/19

کاشمر - بلوار معلم - بلوار دهخدا - نبش شهریار 05155231896-05155258030